Zlepšujeme naši zákaznickou podporu. Jak?

Víme, že v dnešní e-commerce je kvalitní zákaznická podpora rozhodujícím faktorem. Zákazník od svého prodejce neočekává jen dobrý výběr zboží, ale zároveň poradenství ohledně jeho výběru. Proto nám chodí dotazy na e-mail, telefon a mnoha dalšími kanály. Rozhodli jsme se to celé ale ještě více zjednodušit.

 

Propojujeme chat s Facebook Messengerem

Ukažme si jednoduchou situaci. Vybíráte psí hračky na našem e-shopu a přemýšlíte, jestli je hračka vhodná i pro vašeho pejska. Nechcete samozřejmě kupovat hračku, u které si nejste jistí, a proto se obrátíte na nás. Napsat jste nám mohli i předtím, ale upřímně řečeno nám ne vždy chodila upozornění na zprávy, takže jste na odpověď čekali poměrně dlouho. To jsme se rozhodli změnit a odteď nám z jakéhokoliv místa webu můžete napsat přes Facebook Messenger. To má pro vás následující výhody:

  1. Můžete očekávat odpověď na vaši zprávu do 20 minut, neboť notifikace o ní dorazím všem 3 administrátorům naší stránky.
  2. Odpověď na zprávu i poté, co opustíte náš web.

Tradiční formy zákaznické podpory samozřejmě zůstávají. Můžete nás kontaktovat přes kontaktní formulář na stránce Kontakty, napsat nám e-mail, či zavolat. Rádi vám pomůžeme vybrat takovou hračku, ze které vašemu pejskovi budou zářit očička radostí.

Komentáře